بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تفکرات و خط کشی کروش را نیز به خاطر خواهیم سپرد!

http://axgig.com/images/01546240655942090539.jpg

تحریریه این روزنامه که کاملا معلوم است از منصورخان پورحیدری بنا بر دلایل نامشخص کینه ای شتری بر دل دارند،به عدم دعوت مجدد سید مهدی رحمتی اشاره کرده اند و به مقایسه نظم و اقتدار کروش با پوحیدری پرداخته اند و عنوان کردند که اگر پورحیدری به جای کروش بود التماس رحمتی را برای برگشتن به تیم ملی میکرد!اما این روزنامه هیچ مثالی از همچین اقدامی که ممکن بوده انجام بدهد در مطلبشان ذکر نکرده اند!
خلاصه آنکه باید به نوشته های مغضرانه این روزنامه و مطالبی که به اشتباه تحلیل شده و به خورد فوتبالدوستان داده شده اشاره کنیم.
این دوستان اشاره کرده اند که منصور پورحیدری از دو تیم پایتخت نشین  5 بازیکن دعوت میکرده و اکثر آنها را نیز به میدان می فرستاده و دیگر بازیکنان تیمهای شهرستانی  را روی نیمکت می نشانده و یا اصلا دعوت نمی کرده است.حالا سوالی که  ذهن ما را بدجوری درگیر خود کرده این است که مگر کروش در ترکیب تیم ملی چند بازیکن غیر استقلالی و پرسپولیسی استفاده می کرده و در سه بازی آخر تیم ملی اصلا چند بازیکن فیکس تیم ملی از این دو تیم نبوده اند!مگر غیر از این است که تمام بازیکنان اصلی تیم ملی یا از سرخآبی ها بوده اند و یا بازیکنان لیزونر و خارجی!؟
اگر رحمان احمدی را فاکتور بگیریم که اصلا نباید وی را به حساب بیاوریم چون همه می دانند که این گلر چطوری فیکس تیم ملی شد و چه کسی لیاقت حضور در درون دروازه تیم ملی داشته است،آنوقت هیچ بازیکنی از دیگر تیم های لیگ برتری بجز این دو تیم در ترکیب تیم ملی نخواهیم دید!
لذا به این دوستان که سردبیری چون علی جوادی دارند _ این روزها بیشتر در تلویزیون دیده میشود تا بر سر محل کار خود!_،باید بگوییم که وقتی منصور پورحیدری می گوید وقتی کروش ایرانی شد توانستیم به جام جهانی صعود کنیم منظورش اضافه کردن تفکرات مربیان ایرانی و استفاده درست و به موقع وی در تیم ملی نیز بوده است.یعنی اگر می خواستیم به جام جهانی برویم باید به فوتبال دو قطبی قدیم ایران باز می گشتیم و با استفاده از بلازیکن دو تیم تهرانی به جام جهانی صعود می کردیم.کاری که چند سال پیش منصورخان در تیم ملی اجرا می کرد و نتیجه می گرفت!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 4 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,روزنامه خبرورزشی,منصور پورحیدری,کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com